فریده آژیر معلم و نویسنده ی دو اثر ارزشمند
اندیشه وهنر معلم
راه معلم: مابایدبرای رسیدن به دموکراسی ازکودکان آغازکنیم،تنهاراه رسیدن به دموکراسی آموزش وپرورش است.

 

بانو فریده آژیر، دارای لیسانس ادبیات ازدانشگاه تبریز، فوق لیسانس دانشگاه پیام نور تهران دررشته ی زبان شناسی ،که اینک دانشجوی دکترای همین رشته در دانشگاه پیام نورمی باشد.

 اهل تبریزاست، مدت 20سال در استان البرز شهر کرج در دبیرستانهای دولتی وچندی در دانشگاه در رشته ادبیات فارسی تدریس کرده است، درسال 95برای ادامه ی تحصیل به زادگاه خود،شهر تبریز بازگشت ،که هم اکنون در شهر تبریزسرگرم تدریس است.

فریده نویسنده دو اثر مهم می باشد که وزارت ارشاد با انتشار این کتابها مخالفت می کند.این دو اثر مهم : "دریا را اینقدر خاکستری ندیده بودم" انتشارات دلشدگان، درسال 82 با هزینه خود ناشر چاپ شد . موضوع دریا که حدود 400صفحه است بر می گردد به تلاش ومبارزه گروهی از جوانان قبل انقلاب، شیوه نگاه آنها وطرز زندگی ونوع مبارزه وفرار گریز وزندگی مخفی زندان وتوصیف آن فضا یک سری مسایل عاطفی که برای کارکتر  ویا شخصیت اصلی داستان پیش آمده  وسرانجام پیوستن به انقلاب 57....

نام اثر دیگر خانم آژیر"صداهای گم شده"است که توسط انتشارات" نغمه زندگی"بنا بود به چاپ برسد، اما در سال 88 اجازه چاپ نگرفت. موضوع رمان "صداهای گم شده" مبارزه وافت وخیز های دختر جوانی است ،همراه با خانواده، که از دهه 60تا دهه 80 همراه نقد وانتقادات او بر جامعه ورنجهایی که در این راستا براو وارد شده است ،تارسیدن به سال88 و.....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

شنبه 5 فروردين 1396برچسب:, :: 1:41 :: نويسنده : *** راه معلم ***

مابرای رسیدن به دموکراسی،بایدازکودکان آغازکنیم ////////////// ///////////////
درباره ی سایت

به سایت اندیشه وهنر معلم خوش آمدید.>>>>>>>>>>>> راه معلم : ماناچاریم دموکراسی راازکودکان آغازکنیم. / تنهاراه رسیدن به دموکراسی آموزش وپرورش است./ آموزش دموکراسی ازگفت وگو آغازمی شود./کودکان رابایدبه شنیدن حرف همدیگرعادت دهیم/ وجدان بیدار/ پذیرش منطق /تعادل عقل و احساس / پرهیزازمفت خوری / رعایت قانون جمع / برتری منافع جمعی بر منافع فردی / این تفکر که "هیچکس بدون اشتباه نیست."رابایدبه کودکان بیاموزیم. /// اصل ۳۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی : دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد. //// اصل ۲۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی : احزاب، جمعیت‏ها، انجمن‏های سیاسی و صنفی و انجمنهای اسلامی یا اقلیتهای دینی شناخته‌شده آزادند، مشروط به این که اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی را نقض نکنند. هیچ‌کس را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبورکرد.
تنهاراه رسیدن به دموکراسی آموزش وپرورش است ..........
">
تازه ها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 5602
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1